Dodano 21 stycznia 2021

Wirtualni // Realni – jak wspierać zdrowie psychiczne pracowników w sieci i życiu?

Od kilkunastu lat zajmujemy się interwencjami dotyczącymi zdrowia psychicznego w organizacjach. Często konsultowaliśmy sprawy niezmiernie trudne, takie jak próby samobójcze, zaostrzenie objawów psychiatrycznych, napady agresji, konflikty w zespołach, żałoby po wypadkach.

 

Nic więc dziwnego, że gdy długotrwały kryzys izolacyjny obniżył komfort psychiczny wszystkich bez wyjątku, nasi Klienci poprosili o wsparcie dla swoich pracowników w formule zdalnej. Odpowiedzieliśmy tak szybko jak było to możliwe w linii wsparcia www.mhhelpline.com. Nasze działania kontynuujemy z sukcesem w czasach „nowej normalności” i powrotów do pracy.

 

Podczas webinaru omawiamy doświadczenia wspierania zdrowia psychicznego w organizacjach na podstawie zauważonych trendów w Linii Wsparcia.

 

Program webinaru:

 

  • Co mogła i może zrobić organizacja, żeby wspierać mental health pracowników (i żeby to nie była ściema)?
  • Czym różni się wsparcie w czasach kryzysu od „new normal” (bo rzeczywiście się różni)?
  • Rodzaje spraw, z którymi zgłaszają się pracownicy do psychologów w Linii Wsparcia (na podstawie zbiorczych danych Linii)
  • Objawy zwiastunowe – procedury organizacji, dobre praktyki zarządcze.
Wróć do wszystkich artykułów